torsdag 7 oktober 2010

Däppt i däsad......



........eller som det heter, täppt i näsan.
Känner mig lite halvsnuvig idag. Jag som fick en extra ledig dag idag, hmmm.
Nåja har druckit en slurk Kan Jang så den ska nog snart vara ett minne blott den nästäppan.

Älskade M är borta hela veckan, kommer hem i morgon.
Han var igår på Thailändska ambassaden i Stockholm för att lämna in våra visumansökningar.
Tar 3 dagar, så han får hämta dem nästa gång han kommer till Stockholm, om en dryg vecka.

Idag ska jag, flytta 2 bokhyllor i gästrummet och dra fram den extra tv-antenn vi fick indragen för ett tag sen.
Härligt med en tv där inne också.

Sen blir det mysstund med Lucas innan jag ska bada honom efter lunch.



En film och krypa ner i sängen väntar i em.

Verkar bli en riktigt bra torsdag detta. Den bästa denna veckan.

Nu dags att ta tag i livet..... hej och hå

KRAM Cecilia



"När man är ren och simkunnig behöver man inte bada när det är kallt"

3 kommentarer:

  1. Usch så trist med däppt däsa... Hoppas du snabbt blir av med den ;)

    Stackars Lucas, ska han bada nu igen;)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Fyyyy så bra talesätt ang ren och simkunnig...hujedamej så bra det var!

    Krya på dig Cecilia.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lisbet: Lite så där sbådäbbt är jag ännu, men ingen fara med mig inte.
    Japp nu är det baddags igen. Gillar inte när djur e smutsiga, vilket han inte är ännu, men snart så.

    Tant: Ja den var underbar tyckte jag. Tack jag e snart bra igen. el jag e bra det är näsan som krånglar lite bara.... :)

    KRAM CECILIA

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....