lördag 16 oktober 2010

4 år sen

Idag är det 4 år sen jag hade ett haveri då jag jobbade.
Mina tankar idag (som många andra dagar) går till goa fina Lena som miste sin älskade och blev ensam kvar. Naturligtvis tänker jag också på hennes fd sambo Janne och de 2 andra män som så tragiskt omkom vid haveriet.

Klockan 21.08.13 ikväll är det en tyst minut hos mig. Men eftersom vi ska bort kl 18.30 brinner det just nu ett ljus på öppna spisen här hemma.



Lena: Bamsekramar till dig från Mats och mig. Hoppas vi snart kan ses igen.


Nu är det vapenvård som gäller, putsa naglarna med filen och så ska de målas, knallröda.


Lev i nuet, ingen vet vad som väntar i morgon // Kram Cecilia



"Tänd hellre ett ljus, än klaga över mörkret"

2 kommentarer:

  1. Tack Cecilia! Vad jättefint du skrivit. Satte rosor och ljus i minneslunden och skålade med Jannes favoritwhisky. Många kramar / Lena

    SvaraRadera
  2. Lena: Vad fina blommor du köpte, tack.
    En liten whiskey är helt rätt.
    Många kramar tillbaka till dig från oss båda i Malmö.

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....