söndag 12 september 2010

Upp och ner...

I fredags var det en riktig ner-dag.
Hade våldsamt ont, som tur är finns det bra piller, knaprade i mig ett gäng under dagen.
På kvällen var det "kille"-kväll men jobbtjejerna. Vi började med middag och sen intog vi spelborden. Jag avvek dock vid 1930-tiden för då började det göra ont igen.
När jag kom hem tillbringades resten av kvällen i soffan och sen tidigt sänggående.

Gårdagen var bättre men en riktig slödag med bara några få piller.



I kväll är det pokerdags med "gamla" gänget, vi har spelat i ca 10 år.
Det ska bli kul, vi har haft sommaruppehåll.
Därför ska jag slappa hela dagen fram till dess och hoppas slippa få ont. Hoppas att detta blir en upp-dag. Verkar bra så här långt.

Ska snart fixa frukost och tassa in och se om M är vaken.



Ha en underbar söndag, det tänker jag ha. // Cecilia



"Livet är som ett timglas, man måste vända det upp och ner då och då."

5 kommentarer:

  1. Hoppas du vann storkovan:)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Njae dessvärre inte, såg bra ut ett tag men det vände igen.

    // KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  3. Attan också!!

    Ska kolla om man måste skriva knäppa bokstäver ;)

    SvaraRadera
  4. Jaha och hur får man bort det då ??? hmmm
    Du får berätta Lisbet du fick ju bort ditt.

    // Kram Cecilia

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....