onsdag 22 oktober 2014

TILLBAKA

Ja då sitter jag här igen framför datorn.
Mycket har hänt, men har inte haft lust att ventilera det.

Drygt 7 v har iaf gått sedan jag opererade min axel. Några trasiga senor skulle fixas.
Sjukskriven ytterligare ngn vecka. Och det är SÅÅÅ tråkigt.

Tänkte ju att jag skulle passa på att ta tag i mina extra kilo när jag ända bara dräller här hemma.
Men hur svårt är det inte, speciellt när jag inte kan göra någonting.
Kan inte träna, kan inte sy, kan inte sticka. Det ända jag kan göra är att äta....:-(

Nåja. f.o.m må ska jag ta tag i det på allvar.

Ubåtsjakt pågår i Sthlm skärgård, undrar just om vi hittar nåt eller ryssen sitter och skrattar sig harmynt.
Helge Fossmo (enlig mig ett riktigt SVIN) ska få tidsbestämt staff på 24 år. Vilket innebär att han blir frisläppt om 6 år... hualigen, den mannen är inte frisk.
Skottlossningar till höger och vänster här i Sverige. Man blir nästan lite rädd.
Men det finns inte mycket jag kan göra åt något av det....bara köpa läget.

Nu ska jag iaf sätta mig en stund och ta det lugnt. Måla naglarna och ta ett fotbad.

Hej på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....