onsdag 16 maj 2012

Äntligen klar

Jag började i höstas göra mormorsrutor. Periodvis har jag inte orkat titta åt dem. Men nu när jag sitter här hemma och inte kan göra så mkt , tog jag tag i saken.
Häpp.... nu är det klart.


(Ser så snett ut på fotot, men det är rakt.)

Känner mig nöjd. Mysfilt att ha i soffan vid tv-tittande el om man vill vila en stund.....
195 X 135 cm blev det när det blev klart.

Har ju glömt berätta hur det gått på golfkursen. Vi gick sista gången på kurs 21 april. Sen tänkte vi - äh va fasen vi spelar upp direkt, går det så går det, bokade tid till fredagen efter.
Och JA, det gick bra. Så jag fick mitt gröna kort 27 april. Härligt. Nu är jag så himla sugen på att gå ut och spela... men foten måste få läka och gipset bort.

Nu ska jag ta tag i nästa projekt här hemma... återkommer med bilder.


Dagens ord blir :

"Mamma tycker att mormor skämmer bort mig, men mormor och jag trivs"

1 kommentar:

  1. Den är verkligen fin och jösses vilket tålamod du måste ha! BRA JOBBAT!

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....