fredag 29 juli 2011

Bruksanvisningar

Har inte haft tid att vara här, har jobbat, jobbat och läst bruksanvisningar.
2 stora luntor bruksanvisningar (den ena på 60 sidor, den andra på 57 sidor) till mina nya symaskiner som jag äntligen fick hämtat i måndags.
Ska man tro innehållet i dem är det rena vetenskapen att lära sig sy på dessa maskinerna.

Nåja, fm imorgon ska ägnas åt att provsy alla olika sömmar. Hur svårt kan det vara ? Det lär väl visa sig. Att trä eländena maskinerna blir väl det svåraste.

Kanske blir et lite fotboll i morrn-em också MFF - Djurgården.

Sen blir det nattjobb lö-sö och sö-må.

Var rädda om er, hoppas på lite sol mellan regnskurarna.




"Gud gav människan förstånd, men glömde tyvärr bifoga bruksanvisning"

3 kommentarer:

  1. Å fy fabian för bruksanvisningar! Dom brukar vara näst intill omöjliga att förstå sig på, om du frågar mig alltså... Men du grejar det säkert alldeles utmärkt!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Gökboet:
    Jag blev tvungen att konsultera bruksanvisningen. Jag kunde inte ens spola på tråd på underspolen utan att följa punkt för punkt i instruktionerna.....*tumme mitt i handen*

    KRAM Sicily

    SvaraRadera
  3. Trycker stenhårt på gillaknappen ang dina manualer!! Då har du inte tid att blogga, och jag missar alltså inget då jag nu inte har en egen fungerande dator :-)
    KRAM

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....