tisdag 8 mars 2011

Släkt med Alfons

Tror bestämt att älskade M är släkt med Alfons.
Det blir ofta: - Ska bara.....
Han ska iväg tidigt i morgon bitti och skall således packa ikväll, men det blir mycket skall bara just nu.

Idag har det varit vår i luften. Men brukar ju aldrig bli vår innan min dag.
Min dag är idag i dubbel bemärkelse.
Internationella kvinnodagen OCH födelseda' kan inte bli bättre. Dessutom Fettisdagen... ojojoj.

Har precis avnjutit en trerätters middag på stan med min älskade fina M.
Vin för mig, men inte för honom då han ju drar till Göteborg tiiiidigt i morgon bitti, och DÅ sover jag.

Ha det fint alla där ute, nu blir det film och mys.



"Att fira födelsedag är sunt. Statistiken visar att de som firar flest födelsedagar är också de som lever längst"

6 kommentarer:

  1. Och du som satt precis bredvid mig igår.... Du kunde väl hintat om att det var din 28-års dag...??;-)

    Kram på dig och grattis i efterskott!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia!
    Stort GRATTIS på födelsedagen (i efterskott) Hade det uppskrivet i min almanacka, men man måste ju titta i den för att se att man skrivit upp något... Hoppas att allt är bra med dig / er.
    Många grattiskramar / Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Cecilia!
    Stort GRATTIS på födelsedagen (i efterskott) Hade det uppskrivet i min almanacka, men man måste ju titta i den för att se att man skrivit upp något... Hoppas att allt är bra med dig / er.
    Många grattiskramar / Lena

    SvaraRadera
  4. Sidan "låste sig" och när jag skickade kommentaren så gick det iväg 2 ggr. Sorry!

    SvaraRadera
  5. Elisabeth: Hehe, man skryter inte gärna om sin 28-årsdag, ingen skulle tro på det ändå ju..:-)

    Lena: Lena: Almanackor är bra, om man avänder dem:)
    Tack iaf gör grattidet x 2, det gör inget att det blir dubbelt. Bättre dubbelt inlägg än inget alls tycker jag....

    KRAM KRAM till er båda

    SvaraRadera
  6. Du ser Lena: Nu dubblade jag dig....:-) Och det var INTE meningen....

    SvaraRadera

TACK för din kommentar....