onsdag 10 april 2013

Tittut

Tittut, hittade knappt tillbaka till bloggen.

Mycket har hänt sen jag var här sist.

Thailand i 5 veckor var väl det bästa. Kom hem 13 mars.
Det tråkigaste - Opererat foten, IGEN, den 26 mars.
Sitter nu här med benet i gips i högläge.
Dena gången plockades skruvarna ut, och en bit ben under hälbenet sågades av.
Nu ska det väl ändå bli bra, annars blir jag less.

Nåt kul är att jag köpte en ny resa igår, måste ha något planerat annars blir det för deppigt.
Vi drar till Spanien i september, 8 dagar, tänkte spela golf. (Om Gud är god o foten läker som den ska).
Älskade M blev glad, resan är min födelsedagspresent till honom. Han fyller förvisso inte förrän i maj, men var ju tvungen att kolla så han kunde vara ledig från jobb.

Håller samtidigt på att titta på en ny bil. Min "gamla" älskade Merca blir 5 år i sommar.
Har ju senate 15 åren köpt ny bil vart 3:e år, men behöll denna pärlan lite längre.
Det lutar åt en Volvo S80 T4F Summum. Har inte riktigt bestämt mig än.

Imorgon ska jag hem och överraska min gamla kära föräldrar, då de har 60-årig bröllopsdag.
60 år !!! det bär respekt med sig.

Nu kommer snart älskade M hem från jobb, tänkte få med mig honom ut och äta, har inte planerat nån mat idag. Kan ju inte laga ändå för benets skull, sitter som en pösmunk i soffan och fåtöljen hela dagarna.

Häpp, ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....