lördag 19 januari 2013

Länge sedan

Länge sedan jag var här.

Tiden går ju snabbt när man har roligt sägs det, men så himla kul har jag inte haft.

Efter 14 dagar hade jag gått ner 5 kg. Skönt!
Har tränat 5-6 dagar per vecka. Har också träffat en dietist, vilket nog ska sporra mig att äta rätt och bra mat.

Då känns det värt allt slit. Har nu börjat äta, men är noga med vad jag stoppar i mig.

Imorgon åker jag till Wien, ska ner och hjälpa mina österrikiska kollegor där. De ska snart driftsätta samma flygtrafikledningssystem som vi använder här hemma på mitt jobb. De vill ha hjälp att testköra det systemet, ska se om vi hittar fel och ev brister, testa olika funktioner.
Vi gör det hemma också med jämna mellanrum.

Det ska bli kul. Svårare dock att hålla koll på maten då man inte lagar den själv. Men får försöka tänka mig för så jag inte beställer in en stor Wienerschnitzel med pommes :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....