tisdag 4 december 2012

Tiden går

Ser att det var ett tag sedan jag var här. Tiden rusar och jag hinner knappt med.
Mycket jobb och en del nöjen har hunnits med.
Var i helgen på Brunnby gård i nv Skåne. Mysigt ställe, var iväg med ett par kompisar.

Ikväll har vi varit på Bishops på lite AW, jag, älskade M och ett par killkompisar till M.

Nu slappas det, M tittar på fotboll och jag har bestämt mig för att gå in och se på en film. Bäddar ner mig så jag kan sova direkt sen.

Foten - ja den är ett kapitel för sig. Den ska röntgas igen på Lucia-dagen. DÅ får jag domen. Lutar åt ny operation. Det var vad dr sa sist. Känns iaf inte som den läkt nåt vidare. På kvällarna är den rejält svullen.   Kan inte trampa ner på bara golvet med foten, måste ha nån sko med mjuk sula, el iaf med lite svikt i. I duschen har jag på mig en foppatoffel.  Börjar faktiskt tröttna på detta nu.
Men - det finns de som har det värre, så jag ska inte gnälla.

Julen är snart här. Iår ska vi skippa julklapparna. Ska bli så himla skönt. Slippa trängas med alla människor i affärerna. Bara äta gott och ta det lugnt på julafton. Ska dessutom iväg och jobba på natten. Börjar 2200 på julaftons kväll. + natten 26-27 dec. Sen får jag lite ledigt.

Ha det gott alla därute och ta det lugnt i trafiken i halkan så ni kommer fram hela och fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för din kommentar....